Opdrachtgevers

 

 

Categorie management (a.i.)   Voor destination categorieën (tuin constructief en decoratief) continueren van seizoen 2018 en een aangepaste strategie ontwikkelen en uitrollen voor 2019. Met als doel marge verbetering en winkelvloer optimalisatie.

Categorie management (a.i.) Bijdrage leveren aan het optimaliseren/ verbeteren van een aantal categorieën. Onderwerpen: Rendement verbetering, assortiment vernieuwing, assortiment beter laten aansluiten op de doelgroep.

Director category management (a.i.).    Structuur en processen brengen binnen de discipline category management. Assortiment strategie. De strategie is gebaseerd op category rollen en geeft beleid ten behoeve van de prijs- promotie- product- merken- voorraadsituatie etc.

Manager categories (online) (a.i.). Binnen de e-commerce divisie vorm en inhoud te geven aan de juiste online category (assortiment) strategie (onderwerpen; SEO, SEA, CRM, social, traffic, conversie, partnerprogramma etc) .  Daarnaast  een bijdrage leveren aan het change proces; hoe komen we in ‘denken en doen’ van single-channel naar omni-channel.

 

Consultant retail. Bijdrage leveren aan de nieuwe strategie voor retail binnen de ziekenhuizen. Radboudumc strategie voortzetten.

Consultant retail. De strategie bepalen voor retail, horeca en services binnen de ziekenhuis ‘high traffic’ omgeving. Strategie in de volle breedte van de omni-channel ontwikkelingen.

 

.

Consultant category management. Vorm- en inhoud geven aan een efficiënt categorie strategisch jaarplan, ten gunste van een data gedreven categorie strategie.

Manager buying & merchandise (a.i.). Vorm- en inhoud geven aan structureren en werkprocessen binnen de nieuwe afdeling B&M. Leiding geven aan het team. New business ontwikkeling begeleiden.

 


Manager new business (a.i.). Een plan maken (en implementeren) ten behoeve van  nieuwe assortimenten (op 40% van de winkelvloer).  

Consultant retail. Onderzoek doen naar de haalbaarheid van een eigen formule mode accessoires.


Manager Buying & Merchandise (a.i.). Continuïteit de van de inkoopafdeling waarborgen.

 

 

Directeur inkoop en marketing (vast). Eind verantwoordelijk voor de gehele inkoop en het communicatie beleid. Team totaal 70 personen.

Unit manager living (vast).  Verantwoordelijk voor het assortiment en de merchandising (voorraden en logistiek). Bijdrage leveren aan de transitie van catalogus naar online denken en handelen.  Team totaal 17 personen

Global business unit manager (vast). Binnen een project organisatie ‘opbouwen’ van een global non-food assortiment. Assortiment geschikt voor de winkelformules in USA, Tsjechië, Nederland, Zweden. 

 

Product groep manager (vast). Verantwoordelijk voor het assortiment en de merchandising (voorraden en logistiek). Team totaal 14 personen.

 

Category manager/ Inkoper (vast). Verantwoordelijk voor een bepaalde category (wisselend in de tijd) en het bijbehorende leveranciers beleid.